Solen skiner =)

Hej hej!

Vaknade kvart över 8 idag och sen fixade jag mig och sen kvart över 9 skjutsade mamma till skolan ;) Börjar ju halv 10 på fredagar! Dagen flöt på och vi fick sluta tidigare för hela klassen vart klar med ett förhör vi hade så jag slutade 1 =)

NICE!

Nu ska jag väl plugga lite till provet imorrn och efter kursen imorrn så ska jag antingen va hemma eller gå på ett supertråkigt dop... Men jag ska kanske på bio på kvällen så vi får se :)

Har även kollat igenom mina "omdömen" för jag har utvecklingssamtal nästa vecka och jag har minst ett D och resten är C, B, A :D Och det är inte ens mina riktiga betyg utan bara mina omdömen av den tiden som har gått den här terminen! Så nu går det bra!

Ja ikväll är det väl inge bra på tv så det blir väl datan så får hålla mig sällskap ikväll :P

Jaja ha en bra fredag så hörs vi imorrn.

KramKram

//Edwina

image description
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0