Gyllene måsen

TJA!

Dagen har varit toppen för imorse var det prov och jag vart godkänd så nu ska jag bara lasta och det är imorrn och sen på onsdag ska jag visa att jag kan visitera mm och efter det har jag grönt kort! :D

Efter det åkte jag på dop och det var tråkigt men man fick tårta och kakor =) Men mamma och jag kom in på ett vääälidigt intressant ämne så nu ska jag bara checka av några saker och planera lite så kanske det blir något?

Kommer inte säga vad det handlar om för det kanske inte ens blir så som jag har tänkt men om det blir det så ska jag berätta det :)

Nu ska jag titta tv dock vet jag inte vad jag ska se haha. Jusste jag åt middag på MC donalds :D

Så idag har jag bara ätit "nyttiga" saker =)

Kramkram

//Edwina


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0