Min gris :)

Tjatja!

Igår så var det ju Pay & Jump och jag startade ganska så sent i 80 klassen så det var mycket väntan men jag stog på framridningen och tittade lite :) Sen så gjorde jag mig i ordning och började skritta runt stallet med Bönan. Han var lite konstig för det var en massa nya ponnysar (privat) så han vart lite spänd men sen började jag hoppa och han vart super taggad :))

Inne på banan gick allt klockrent och jag är jättenöjd så jag köpte en rosett eftersom vi vart felfria :D

Just nu är jag hemma för typ våran idrottsdag vart inställd eller nått sånt så jag e hemma idag men runt kvart i 4 så ska jag ta spruta och sen åka till stallet!

(Lånar bilden från Tilda eftersom rosetten ser likadan ut)


Ett par bilder kommer sen i en liten bildbomd :)

Kramkram

//Edwina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0