Dubbel ridning :)

Hejhej!

Ridlektion Måndag:

Ja i måndags så red jag min vanliga lektion och jag valde sist så då fick jag Spirit, det gick sådär för han var stark och så men på slutet så gick det det bra :) Vi hade markarbete i stora ridhuset.

Men innan min ridlektion så tog jag ju spruta och hon läkaren sa att jag inte skulle dra typ "tyngder" eller göra någon sport efter sprutan så det var kanske därför jag tyckte han var stark :/

Det bästa som hände i måndags var att min ridhjälm kom och den passade!

Hoppspecial Tisdag:

Ja jag rider ju inte på tisdagar men på min slöjd lektion så fick jag ett meddelande från Madde och hon undrade om jag kunde rida istället för henne eftersom hon är sjuk (krya!) och det passade jättebra så jag red istället för henne igår och hon ska rida istället för mig nästa vecka då jag är borta! :)

Jag fick Bönan och vi hoppade bana och allt gick jättebra! Hade samma känsla som i söndags :D

Idag (onsdag)

Ja vaknade halv 8 och gick sen till skolan fast jag höll på att ramla flera gånger det är ju svinhalt ute!
Just nu ska jag fixa bilderna till er som ville ha bilderna så de kommer iväg och sen ska jag börja små packa lite eftersom jag drar på söndag! Ska ju till Teneriffa :D

Imorrn är det min sista skoldag eftersom vi har studiedag på fredag så det är superskönt! Men efter skolan imorrn ska jag till min gamla skola för de har öppet hus.

Kramkram

//Edwina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0